Tuotteet

Aamulehden kanavat mahdollistavat erilaisten ilmoitusratkaisujen joustavan yhdistämisen näkyvyytesi tueksi. Aamulehden tuoteperheen kokonaistavoittavuus viikottain on jopa 81 % Tampereen markkina-alueen kuluttajista. Tutustu tuotteisiimme ja ota yhteyttä — rautaiset media-ammattilaisemme auttavat tavoitteesi saavuttamisessa.

Lähde: KMT AL+total syksy2016/kevät2017, Kantar TNS

 Lähteet: KMT SL syksy2016/kevät2017, KMT AL + total syksy2016/kevät, Metrix vkot 1-35/2017

Digi

Digi

Tavoita sinulle tärkeä kohderyhmä Aamulehden ja Alma Median digikanavissa. Aamulehti.fi kertoo uutisista ja tapahtumista läheltä ja kaukaa ympäri vuorokauden. Kävijät vierailevat sivustolla useita kertoja päivässä seuratakseen kiinnostavia ilmiöitä ja tapahtumia lähikulmilta ja maailmalta.

Lue lisää

Printti

Aamulehti

Aamulehti on seitsemänä päivänä viikossa ilmestyvä sanomalehti, joka tavoittaa tehokkaasti Suomen toiseksi suurimman markkina-alueen.

Lue lisää

Moro

Moro on torstaisin ilmestyvä omaleimainen viikkolehti, joka kertoo jäljittelemättömällä tyylillään tamperelaisista ilmiöistä. Morolla on vankka paikka tamperelaisuuden ytimessä ja horjumaton sija uskollisen lukijakuntansa palveluksessa. Tutustu Moron mediatietoihin ja hintoihin.

Lue lisää

Koti

Koti on lauantaisin ilmestyvä kiinteistönvälittäjien ja uudisrakentajien ajankohtainen lehti.

Lue lisää

Teemat

Aamulehden teemat ovat erinomainen tapa tavoittaa tietyistä eri aihealuiesta, harrastuksista ja hankinnoista kiinnostuneita lukijoita. Teemoissa pääset kohderyhmäsi napakymppiin laadukkaan toimituksellisen sisällön kera.

Lue lisää

Irrotettava tarra

Aamulehden printtilehden kanteen liitettävä tarra on silmiinpistävä yllätys lukijalle. Kiinnostava tarra on helppo myös irrottaa lehdestä matkaan mukaan vaikkapa muistilapuksi tai kassalle vilautettavaksi tarjousten toivossa.

Lue lisää

Ajankohtai­set kokoomat

Aamulehden kokoomat tuovat yhteen saman aihepiirin tarjouksia, palveluja ja toimituksellisia sisältöjä. Sisältöjä voi julkaista esim. viikoittaisilla markkinapaikoilla tai teemoittaisilla kokoomapaikoilla.

Lue lisää

Tv-viikko

Tv-viikko on perjantaisin ilmestyvä Aamulehden osa. Liite esittelee tulevaa ohjelmistoa ja kertoo tv-elämyksiä kaipaaville lukijoille mitä kannattaa katsoa. Tv-viikko huomioi niin perinteisen television katselijat kuin nettikanavilla surffaajat.

Lue lisää

Ratkaisut

Sisältömarkkinointi

Sisältömarkkinoinnin avulla voit kertoa tarkemmin palveluistasi ja tuotteistasi tai voit vaikkapa jakaa hyödyllisiä vinkkejä alaasi liittyen. Tuota elämyksiä ja ilahduta ihmisten arkea mielenkiintoisella ja hyödyllisellä sisällöllä!

Lue lisää

Pirkanmaan parhaaksi -sisältömark­kinoinnin kokonaisuus

Pirkanmaan parhaaksi on Aamulehden sisältökokonaisuus, joka tarjoaa mainostaja-asiakkaille mahdollisuuden kertoa Tampereen markkina-alueen asukkaille itsestään haluamallaan tavalla. Pirkanmaan Parhaaksi muodostuu kuukausittain Aamulehden välissä ilmestyvästä liitteestä ja Aamulehti.fissä julkaistavista mainostajan artikkeleista. Kerro yrityksesi tarina pirkanmaalaisille!

Lue lisää

Liite- ja jakelu­ratkaisut

Aamulehden liite- ja jakeluratkaisuilla annetaan ilmoittavasta yrityksestä laadukas kuva ja tavoitetaan kohdennetusti ostovoimaiset kuluttajat verkossa tai aamukahvipöydässä.

Lue lisää

Video­ratkaisut

Verkossa kuvatkin heräävät henkiin. Aamulehden videoratkaisut tarjoavat ilmoittelulle erilaisia esitysmahdollisuuksia tavoitteesi mukaan. Tutustu tarkemmin tähän elämykselliseen mainosmuotoon.

Lue lisää

Luovat printti­ratkaisut

Luovuus ei aina mahdu yhteen palstaan, eikä Aamulehden ratkaisuilla tarvitsekaan. Aamulehden luovat ratkaisut varmistavat mainokselle huippu-huomioarvot. Miltä kuulostaisi mainos tunnelissa? Vai laitetaanko laitaparina?

Lue lisää

Kanta-asiakkaiden etukokooma

Aamulehden kanta-asiakkaille tarjotaan kuukausittain vaihtuvia etuja. Haluaisiko yrityksesi olla yksi edun tarjoajista? Saat pienellä panoksella näkyvyyttä sekä printissä että verkossa.

Lue lisää