Trendit markkinoinnissa: tekoja puheiden sijaan, rehellisyys ja aidot tunteet

Sisältömarkkinoinnin trendejä tänä vuonna ovat teot pelkkien puheiden sijaan sekä rehelliset tarinat ja aidot ihmiset tunteineen.

Tampereen teatterin pääohjaaja Anna-Elina Lyytikäinen antaa mainostajille ja mainonnan tekijöille vihjeen: rakentakaa kokemuksia rehellisyyden ja avoimuuden kautta. Lyytikäinen puhui Aamulehden mediamyynnin järjestämässä sisältömarkkinoinnin aamussa.

Alma Median sisältömarkkinointijohtaja Hanna Repo muistutti, että esimerkiksi vastuullisuus ei ole enää vain yritysten raporteissa oleva sana. Sen tulee näkyä yrityksen toiminnassa ja teoista on hyvä kertoa sisältömarkkinoinnin keinoin.

Katso oheiselta videolta lisää sisältömarkkinoinnin aamun puhujien ja osallistujien mietteitä vaikuttavasta sisältömarkkinoinnista.

  • Mainosmyynti
  • 010 665 9100 (ark. 8 - 16)