Aamulehti.fi on uudistunut – näin mainostaja hyötyy

Aamulehti.fi on uudistunut. Uutissivusto on jatkossa entistä sujuvampi käyttää kaikilla päätelaitteilla. Mitä uudistus tarkoittaa mainostajan näkökulmasta? Kokosimme alle neljä tärkeintä pointtia, jotka tuovat uudella sivustolla lisää tehoa digimainontaan.

1. Vaikuttavampia käyttökokemuksia kosketusnäyttölaitteilla

Jatkossa Aamulehti.fin sisällöt tulevat entistä lähemmäs lukijaa vahvistaen käyttökokemusta erityisesti kosketusnäytöillä. Sisältö tarjoillaan aiempaa kiinnostavammin, erottaen tärkeät uutiset muista aiheista ja uutiset mielipiteistä.

Siirtyminen osastosta ja jutusta toiseen on uudessa Aamulehti.fi:ssä entistä kätevämpää. Homma toimii swaippaamalla, eli pyyhkäisemällä kännykän näyttöä sivuttaissuunnassa. Vuorovaikutteisuus kommentoinnin ja toimitukseen yhteydenottamisen kannalta on tehty aiempaa helpommaksi ja hauskemmaksi botin avulla.

Panostaminen lukijan viihtymiseen sivustolla auttaa myös mainostajaa tavoittamaan kohderyhmänsä sivustolla entistä tehokkaammin, häntä kiinnostavan sisällön parissa.

2. Aiempaa dynaamisempia mainospaikkoja

Uudistuksen myötä mainosmuotovalikoima kapenee taaten parhaimmille mainosmuodoille aiempaa dynaamisemman tavan näkyä.

Jatkossa mainoksia ja muuta kaupallista sisältöä, kuten mainostajan artikkeleita, visoja ja videoita, näytetään lukijan matkan varrella useammassa kohdassa sivustoa siellä, missä tämä liikkuu.

Kiinteistä mainospaikoista mainonta siirtyy osaksi sisältövirtaa sinne, missä käyttäjä rullailee ylös tai alas, vasemmalta oikealle. Näin mainonta on nähtävissä aina siellä, minne lukijan mielenkiinto on suunnattuna.

3. Entistä tavoittavampaa näkyvyyttä

Aamulehti.fi on jatkossa entistä nopeampi. Verkkosivu on rakennettu siten, että sisällöistä pääsee nauttimaan heti ilman pitkiä latausaikoja.

Myös mainonta latautuu uudella sivustolla nopeammin, kuitenkin vasta sitten, kun lukija selaa sivua mainospaikan kohdalle. Tämä niin sanottu lazy load -lataus takaa sen, että mainosnäytöt tulevat paremmin nähdyiksi ja mainonnan viewability paranee.

Myös mainostajana voit huolehtia mainontasi viewabilitystä mainosaineiston teknisen laadun kautta. Raskaat aineistot saattavat latautua hitaasti, jolloin lukija saattaa skrollata mainoksen ohi ennen sen latautumista. Aamulehdessä tehdyissä aineistoissa huomioimme aina mainonnan teknisen laadun ja autamme myös mainostaja-asiakkaitamme laadukkaan aineiston teossa.

 

4. Uusi, näyttävä mainospaikka: Pystyparaati

Mobiililaitteita käytetään lähes poikkeuksetta pystysuunnassa ja tätä käyttökokemusta tukemaan sivustolle tulee uusi mainosmuoto, pystyparaati.

Tämä näyttävä premium-mainospaikka tarjoaa kaikilla laitteilla ohittamattoman ison pinnan, jossa on tilaa tehdä vaikutus vastaanottajaan.

Katso kaikki uuden sivuston mainospaikat ja hinnat >>

Kysy meiltä lisää! Autamme mielellämme.

  • Mainosmyynti
  • 010 665 9100 (ark. 8 - 16)