Moro tavoittaa
100 000 lukijaa enemmän

1. Mitä ”Moro 100 000 enemmän” tarkoittaa?
Se tarkoittaa, että Moron lukijamäärä on 100 000 lukijaa  suurempi kuin millään pirkanmaalaisella kaupunkilehdellä. Jos oikein räknätään, niin sehän on ainakin kolme täyttä Ratinallista ihmisiä Eppujen keikalla. Tai yhtä paljon väkeä kuin kolmessa Tapparan torijuhlassa Keskustorilla. Kaiken kaikkiaan Morolla on siis 216 000 lukijaa ja Tamperelaisella 121 000 lukijaa. Lukijamäärät on tutkinut ihan virallisesti ns. ”Suomen Gallup” ja siksi me käytetään lähdettä: KMT SL syksy2016/kevät2017, Kantar TNS Oy 

2. Mitä jakelumäärä tarkoittaa? Sehän on Morolla 175 000 kpl
Jakelumäärä tarkoittaa kuinka moneen postilaatikkoon Moro jaetaan jokaisena torstaiaamuna. Me halutaan meidän asiakkaillemme korostaa kuitenkin sitä kuinka monta ihmistä Moroa oikeasti lukee, eikä sitä kuinka monta postilaatikkoa tavoitetaan. Eihän ne postilaatikot mitään lue!

3. Ketä Moron lukijat ovat? Onko ne kaikki jotain pubivisailijoita?
Morohan on suorastaan loistava paikallisen knoppitiedon lähde pubivisaan osallistuville. Moron lukijoissa on kuitenkin tasaisesti sekä miehiä että naisia, kuten myös eri ikäisiä ja vaikkapa lapsiperheessä asuvia.

Koska Moro jaetaan myös kaikille Aamulehden lukijoille, niin se tavoittaa Aamulehden mukana paljon sellaisiakin joilla on postilaatikossa ”ei mainoksia tai ei ilmaisjakelua” -tarrat. Muuten me halutaan kunnoittaa ilmaisjakelun kieltäneitä, eikä siksi jaeta Moroa niille joka eivät sitä halua.

4. Miten saan mainokseni tähän erinomaiseen Moroon?
Ota rohkeasti yhteyttä meidän mainosmyyntiin. Ne on mukavaa ja iloista porukkaa ja auttaa oikein mielellään markkinoinnin ja mainonnan suunnittelussa!

PS: Koodilla ”100 000 enemmän” me tarjotaan 100 000 enemmän tuplana, eli saat saman mainoksen kaksi kertaa yhden hinnalla Moroon loppuvuoden 2017 aikana. Muista siis koodi kun ollaan yhteyksissä ja laitetaan sunkin kassakone kiliseen Moron avulla!

Moron tuotetiedot
Moron aikataulut

KAMPANJAEHDOT
Tarjous koskee uusia varauksia Moron paraatipaikat-, tekstissä- ja luokitellut- osastoissa.
Tarjous ei koske Vireät Vinkit eikä 
Morom menot-  palstojen mainontaa.
Tarjous ei koske Moron liite- ja jakeluratkaisuja.
Kampanjahinta koskee painovalmista pdf-aineistoa. Mahdolliset valmistuskulut veloitetaan erikseen jokaisesta julkaistavasta ilmoituksesta.