Mainostajan artikkeli nousee tiivistelmäsivulle

  • Sponsoroidut osion etusivulla näkyy tiivistelmät eri yritysten artikkeleista. Tiivistelmään nostetaan alkupätkä artikkelin varsinaisesta sisällöstä tai se voi olla erikseen etusivua varten tuotettu teksti.
  • Osion etusivulle pääsee Aamulehti.fin navigaatiosta tai menemällä suoraan osoitteeseen sponsoroitu.aamulehti.fi

sisaltomarkkinointi2

Aamulehti.fistä ohjataan asiakkaan artikkelisivulle

  • Ohjausbannerit muodostuvat kuvasta, otsikosta ja tekstistä.
  • Banneriin nostetaan sisältö sponsoroidut –osion etusivun tiivistelmästä eli sama kuva, otsikko ja alkua tekstistä.
  • Verkon ohjausbannerissa tekstin määrä on suurempi kuin mobiilin ohjausbannerissa.

sisaltomarkkinointi_lappari_puhelin

Artikkelisivulla sisältö puhuu puolestaan

  • Artikkelisivulla on yritys-esittely, johon tarvitaan yrityksen logo, esittelyteksti ja ohjaukset yrityksen sosiaalisen median kanaviin ja verkkopalveluun
  • Artikkelisivulle voidaan syöttää tekstiä, kuvia, videoita ja tekstilinkkejä.
  • Videoita voidaan hakea suoraan Youtubesta tai vimeosta ja liittää artikkelin sisään.
  • Tarkemmat ohjeet saat yhteyshenkilöltäsi.

sisaltomarkkinointi3

Hinnastot

Hintoihin lisätään alv.
Vaihtoehto 1 Vaihtoehto 2 + Sisällöntuotanto
Yksittäinen advertoriaalisivu 5 artikkelin sarja Artikkelin tuottaminen
asiakaskeskustelun
pohjalta
Ohjaukset sivulle verkon ja
mobiilin sisältönostoilla 3
päivän ajan
Ohjaukset sivuille verkon ja
mobiilin sisältönostoilla 15
päivän ajan
→ 3 päivää / artikkeli
2 000 – 4 000 merkkiä
Advertoriaali säilyy palvelussa
toistaiseksi
Yrityksen oma artikkeleiden
koostesivu
2 korjauskierrosta
Advertoriaalit säilyvät palvelussa
toistaiseksi
Tarvittaessa valokuvaus
Tampereen seudulla
2 000 € 7 500 € 1 artikkeli 450 €
5 artikkelia 1 700 €

 

Aikataulut

Advertoriaalikokonaisuuteen liittyvät aineistot tulee toimittaa seuraavasti:

  • Yrityksen logo ja esittelytekstit linkkeineen 2 viikkoa ennen kampanjan alkua
  • Artikkelin sisältöön liittyvät elementit 5 arkipäivää ennen kampanjan alkua

Aineisto-ohjeet

1. Yrityksen tietojen toimittaminen

Esittelyboksia varten tulee toimittaa hyvälaatuinen logo, jpg- tai png-muodossa. Esittelyboksi tulee näkymään varsinaisen artikkelisivun vasemmassa reunassa sekä sponsoroidut-osion etusivulla.

Lisäksi on toimitettava tekstit yrityksen esittelyä varten. On suositeltavaa sijoittaa esittelytekstin yhteyteen myös ohjauslinkki yrityksen kotisivulle. Myös sosiaalisen median palveluihin (esim. Facebook ja Twitter) voi halutessa lisätä linkitykset.

2. Artikkelitietojen toimittaminen

Artikkelisivulle voidaan syöttää tekstiä, kuvia tai videoita. Artikkelille määritetään otsikko ja jutussa voi käyttää väliotsikoita sekä yleisimpiä muotoiluja (tummennukset, kursivointi, luettelointi jne.).

Kuvan suositeltava leveys on vähintään 800 px. Kuva levitetään automaattisesti koko artikkelin sisältöalueen leveydelle ja alustan teknologia huolehtii kuvan laadusta laitteesta riippuen.

  • Kuvatiedoston koko on hyvä pitää alle 2 megatavun.
  • Jos kuvan leveys on pieni (esim. 300 px), kuva keskitetään sisältöalueelle. Tällä varmistetaan, että kuvan laatu pysyy riittävänä.
  • Videoita voidaan hakea suoraan Youtubesta ja liittää artikkelin sisään. Tällöin riittää, että ilmoitat aineistojen toimituksen yhteydessä hakusanan tai linkin videosisältöön.
  • Tekstit toimitetaan word-dokumenttina, kuvat jpg-muodossa.

3. Tiivistelmätietojen toimittaminen

Artikkelille määritellään lisäksi tiivistelmä, jota varten tulee toimittaa kuva ylläolevien vaatimusten mukaisesti.

 

Kysy lisää!

Lue myös nämä