Suksee voittajat 2010

 

 

 

Air Finland

SukseeVoittajat_AirFinland_2010_1280x720Air Finlandin printti-ilmoituksen oli huomannut 196 300 Aamulehden ja verkkoilmoituksen 84 300 aamulehti.fi:n eri kävijää.

32 % printti-ilmoituksen huomanneista ja 20 % netti-ilmoituksen huomanneista aikoi vierailla Air Finlandin kotisivuilla ilmoitusten johdosta.

Kampanjatiimi

Mainostaja Air Finland

Mainoksen suunnitteli Dynamo Advertising Oy / Koiviston kylä, Kissan maa, Ne kalaan

AD Ilkka Kärkkäinen,
copywriter Vesa Kujala,
projektijohtaja Leena Hartikainen
ja tuotanto-AD
Vesa Kortelainen

Vaasan

SukseeVoittajat_kuitukunkku2010_1280x720

Kampanjan yhden ilmoituksen huomioarvo oli loistava 68%. Kampanja pysäytti erityiset nuoret: 15-29-vuotiaista 74 % tutustui tarkasti ilmoituksen sisältöön ja 67 % nuorista koki kampanjan itselleen tarkoitetuksi.

Kampanjatiimi

Mainostaja Vaasan

Mainoksen suunnitteli Adsek Helsinki /Kuitukunkku
AD Timo Hämäläinen,
copywriter Tuija Vesanto,
graafinen suunnittelija Laura Valkonen ja asiakkuusjohtaja
Liisa Taimisalo

Tolu

 

SukseeVoittajat_tolu2010_1280x720

Tolun printti-ilmoituksen huomasi 253 600 Aamulehden lukijaa ja verkkoilmoituksen huomasi 146 100fi:n eri kävijää.

16 % lehti-ilmoituksen nähneistä eli 40 500 kuluttajaa aikoi ostaa Tolua ilmoituksen pohjalta. Verkkoilmoitus herätti ostoaikomuksia 21 % ilmoituksen huomanneista.

Kampanjatiimi

Mainostaja Tolu

Mainoksen suunnitteli TBWA\North /Tolu puhdistaa kaiken
AD Mika Virta
copywriter Mikko Huurre
luova johtaja Juho Wallenius
projektipäällikkö Marjut Lehtinen