Starttaa mainonta uuden yrittäjän kampanjapaketilla

kahvila_tervetuloa

Me Aamulehdessä haluamme auttaa sinua myynnin ja tunnettuutesi kasvattamisessa. Olemme suunnitelleet sinulle sopivan ja kilpailukykyisesti hinnoitellun paketin: Tarjoamme ilmoituksen paperiseen Aamulehteen, digitaaliseen näköislehteen ja Aamulehti.fihin erittäin edullisella kampanjahinnalla:
Alennusprosenttisi on 80%

Aamulehti tavoittaa joka päivä 227 000 alueen kuluttajaa – siis lähes neljännesmiljoonan. Lisäksi verkko tuo lisää tavoittavuutta. Tähän ei mikään muu media Pirkanmaalla pysty; ei ilmaisjakelulehti tai hakupalvelut ei sosiaalinen media eikä edes alueellinen televisio.

 

Tutustu erittäin edulliseen kampanjatarjoukseen täällä

 

 

Miten hyödyn Aamulehden mainosratkaisuista?

Haluatko olla ensimmäisenä potentiaalisten asiakkaidesi mielessä, kun he tarvitsevat alasi palveluita ja tuotteita? Kauttamme yrityksesi tulee tutuksi luotettavassa ympäristössä, jota pirkanmaalaiset arvostavat. Arvostetussa välineessä ilmoitus kiinnostaa enemmän, eikä sitä luokitella ”roskapostiksi”. Aamulehti onkin mainostajalle siitä mukava väline, että lukijat haluavat nähdä lehdessä mainoksia – 2/3 lukijoista seuraa mielellään Aamulehden sisältämiä ilmoituksia ja 75% lukijoista kokee saavansa Aamulehdestä tietoa ostopaikan valintaan ja ostopäätösten tueksi. Kun suhtautuminen on myönteistä, mainonta toimii paremmin.

Tavoitat Tampereen markkina-alueen kuluttajat kattavasti eri tuotteidemme avulla. Jokapäivä ilmestyvässä Aamulehdessä voit kohdentaa mainoksesi ajallisesti tarkkaan sekä tavoitat myös ne kuluttajat, jotka eivät ole aktiivisesti suunnittelemassa hankintoja. Lehden tilaajat myös lukevat lehden tarkkaan ja lukemiseen keskitytään, eikä samalla touhuta jotakin muuta. Aamulehden lukijoista 75% kokeekin saavansa lehdestä ideoita lähteä ostoksille, tapahtumiin, ulos syömään jne.

Paketin avulla pääset hyödyntämään sekä 227 000 lukijaa päivittäin tavoittavaa Aamulehteä että viikossa 424 000 eri lukijaa tavoittavaa Aamulehti.fitä. Käytössäsi on kaksi erilaista mainonnan kanavaa, joita varten tarvitset kuitenkin vain yhden aineiston, sillä saamme sen taipumaan niin printtimainokseen kuin verkkoonkin.

Mistä hankin aineiston mainokseeni?

Aineistolla tarkoitamme sisältökokonaisuutta, joka muodostuu ilmoitukseesi tulevista teksteistä, kuvista sekä muista mahdollisista elementeistä, kuten videoista. Valmis aineisto näyttää valmiilta ilmoitukselta eli siinä ovat kaikki palikat kohdallaan ja julkaisemme sen valitsemissasi medioissa. Mikäli sinulla ei ole aineistoa, mainostuotannon ammattilaisemme voivat tuottaa haluamasi näköisen mainoksen, johon voimme suunnitella kiinnostavan sisällön yhdessä.

Toki tämä paketti ei ole ainoa käytettävissäsi oleva vaihtoehto, vaan autamme mielellämme juuri sinun tavoitteitasi ja kohderyhmääsi parhaiten palvelevan kampanjan muodostamisessa.

Mistä tiedän, mikä mainonnan ratkaisu sopii yritykselleni?

Koska meillä on monenlaisia mainonnan mahdollisuuksia sekä printissä, verkossa että mobiilissa, autamme mielellämme muodostamaan yrityksellesi parhaan mainosratkaisun. Emme oleta, että osaat ulkoa kaikki mainonnan termit ja mainospaikkavaihtoehdot – tutustutaan niihin yhdessä mainonnan tavoitteesi huomioiden. Mainonnan mahdollisuuksien selkiyttämistä varten saat meiltä asiantuntevan ja tarpeitasi ymmärtävän yhteyshenkilön, joka haluaa aidosti auttaa sinua sopivan mainosratkaisun kokoamisessa.

”Kun on paljon muitakin töitä, oli hienoa että saimme valmiiksi suunnitellun kokonaisuuden Aamulehdestä, joka oli juuri meidän kokoisellemme yritykselle sopivan kokoiseksi mietitty. Muiden mainostajien referenssit auttoivat hahmottamaan, mitä voisimme tehdä ja mitä saavuttaa. Oli helppoa lähteä tekemään kampanja, kun kokonaisuus oli niin selkeäksi kokonaisuudeksi mietitty juuri meille.”

Tiina Vuorio, Vehoniemen Laattamyymälä

Lue lisää Vehoniemen Laattamyymälän kokemuksista


Meille jokainen mainostaja on tärkeä – kaikenkokoiset yritykset tarvitsevat kontakteja potentiaalisten asiakkaidensa kanssa. Haluamme palvella juuri sinua.

Jäikö meiltä vielä vastaus uupumaan johonkin mieltäsi askarruttavaan kysymykseen?

Jätä yhteystietosi täällä, niin soitamme sinulle pian!

Lähteet: KMT Kuluttaja 2015, TNS Gallup Oy. TKMT Kuluttaja 2014, TNS Gallup Oy, Tuhat suomalaista, IRO Research Oy syyskuu 2014. KMT SL ja KMT AL + total 2015.