Helmi-maaliskuussa seurataan Lahden MM-kisoja. Kuinka urheilun ystävät tavoitetaan?

Miten Lahden MM-kisat näkyvät lehdessä ja verkossa, uutispäällikkö Pekka Aalto?

”Näkyvät, kuuluvat ja tuntuvat kovastikin. Tarjoamme lukijoille joka päivä ison kattauksen MM-Lahtea. Sekuntikamppailujen lisäksi kerromme mielenkiintoiset taustat ja puheenaiheet. Keskiössä ovat tietenkin suomalaishuiput, heitähän onneksi riittää.”

Entä miten juttuaiheet valitaan?

”Meitä ohjaa sama periaate kuin aina. Se, mikä kiinnostaa lukijoitamme, se kiinnostaa meitäkin. Painotuksena on kertoa tietenkin paljon sellaista, mitä televisio ei välitä. Meidän mukanamme lukija saa pääsylipun kulisseihin.”

Mitä MM-Lahti-teemalehti tarjoaa lukijoille?

”Se on todella kattava paketti, joka ilmestyy maanantaina 20.2. Keskitymme ilmiöihin, joiden kautta lukija pääsee käsiksi myös kisojen voimasuhteisiin. MM-Lahdessa havisevat myös historian lehdet. Ja luonnollisesti mukana on palveluosuus kisaohjelmineen.”

 

Lahti2017 MM-kisat ovat helmikuun polttavin urheilu-puheenaihe. Aamulehti pitää urheilukansan ajan tasalla latujen tapahtumista: verkossa seurataan kisoja reaaliajassa ja sanomalehdessä tuodaan esille kisojen taustat ja puheenaiheet. Lisäksi aiheeseen syvennytään 20.2.2017 ilmestyvässä MM-Lahti-teemalehdessä muun muassa henkilötarinoin ja joukkuekuvauksin – kisaohjelmaa unohtamatta.

Miksi mainostaa MM-Lahti-hiihtojen kynnyksellä ja kisojen aikana Aamulehdessä ja Aamulehti.fissä?

Ajankohtainen MM-kisateema elää lehden uutisoinnissa läpi verkon ja sanomalehden tarjoten lukijoille pakkasenraikkaat uutiset suoraan kisahumusta. Urheilua seuraa eri medioista 261 000 Tampereen markkina-alueen kuluttajaa, joista Aamulehden tuoteperhe tavoittaa viikossa 85%. Pirkanmaalla on 53 000 talvilajeja harrastavaa henkilöä. Heistä Aamulehti tavoittaa 84 % viikon aikana. Hiihdon ja mäkihypyn ohella kiinnostavia lajeja ovat jääkiekko, laskettelu, lumilautailu sekä taitoluistelu. Tarjoamme tuotteillesi ja palveluillesi näkyvyyden ajankohtaisen ja pirkanmaalaisia kiinnostavan teeman aitiopaikalla!

Tutustu:

Mainospaikat toimituksellisessa ympäristössä 

Verkkomainonta

MM-Lahti-teemalehti 20.2.2017

Päivittäisen kisaohjelman sisältävä MM Lahti -teemalehti säilyy kisoja seuraavien sohvapöydillä pitkään, joten se tarjoaa oivan mainosympäristön esimerkiksi urheiluvaate- ja urheiluvälineliikkeille ja ajankohtaisille tarjouksille. Kerro päivänpolttavat tarjouksesi tai jaa vinkkisi kisakatsomoon!

MM-Lahti-teemalehdessä lukijat pääsevät kurkistamaan kilpailun taustoihin eri näkökulmista:

  • Norjan menestyksen taustat ja mitä maalta voidaan odottaa kohun keskellä
  • Matti Heikkisen matka maailman ykköshiihtäjien joukkoon
  • Suomen reipashenkinen sprinttijoukkue Matias Strandvallin silmin
  • Suomen yhdistetyn nousu tuhkasta mitalitaisteluun
  • Kisaohjelma päivä päivältä

Varaa mainospaikkasi MM-Lahti-teemalehteen 13.2. mennessä.

MM-Lahti-teemalehden hinnat, mainospaikat ja aineisto-ohjeet

Tervetuloa mukaan kisahuumaan!

Lähde: TNS Atlas 1-6/2016.

Kysyttävää mainonnasta? Soita meille, autamme mielellämme!

Asiakkaidemme mainonnan menestystarinoita: