Suksee-ideakilpailu huipentui voittajien kukitukseen: Tampereelle hopeaa

Suksee mainonnansuunnittelukilpailun voittajat palkittiin 28.9. Tänä vuonna yksi menestyneistä oli hopeasijalle yltäneellä Vianorille suunnitellulla kampanjallaan tamperelainen Mainio.

Mitalistit valittiin 25 kilpailuun osallistuneen monimediakampanjan joukosta. Edellisillä kerroilla järjestetyn kisan voittajat ovat yleensä  olleet isoja helsinkiläisiä mainostoimistoja valtakunnalliselle asiakkaalle suunnitellulla kampanjoillaan – toki poikkeuksiakin on.

Tänä vuonna yksi menestyneistä oli hopeasijalle yltäneellä Vianorille suunnitellulla kampanjallaan tamperelainen Mainio. Mainostoimistoaan jo 16 vuotta luotsannut yrittäjä Hannele Hietikko kommentoi oman tiiminsä menestystä:

– Mainostoimiston asiakasarvoa voidaan määritellä erilaisin tavoin kuten henkilöstön koulutus, kokemus, management, totta kai toimiston historia, asiakkaat ja referenssit, toimiston brändimielikuva, laatu, palvelu ym. Yksi iso tekijä tässä prosessissa on kuitenkin eittämättä alamme kilpailut ja niissä menestyminen.

Hietikko_1280x720

– Suksee -ideakilpailu on 7 vuoden aikana vakiinnuttanut paikkansa valtakunnallisten kilpailujen joukossa. Menestys tässä tuo menestystä myös voittaneelle toimistolle ja paljon hyvää julkisuutta myös sille asiakkaalle, joka antautuu kilpailuun mukaan. Mainostoimiston laatua on hankala määritellä yhdellä sanalla, mutta kyllä menestyminen kilpailussa tukee ja vahvistaa laadukkaan, luovan ja osaavan mainostoimiston mielikuvaa. Eikä vain sidosryhmien ja asiakkaiden suuntaan, vaan kyllä vaikutus ulottuu omaan henkilöstöönkin. Me-henki lisääntyy ja rohkeus sekä motivaatio osallistua uusiin kilpailuihin kasvaa, toteaa Mainion toimitusjohtaja.

 

Menestys tässä tuo menestystä myös voittaneelle toimistolle ja paljon hyvää julkisuutta myös sille asiakkaalle, joka antautuu kilpailuun mukaan,
– Hannele Hietikko, Mainostoimisto Mainio

Tutustu voittokampanjoihin